پنجره دوجداره و مزایای آن + قیمت
نوشته شده توسط : علی

پنجره دوجداره

حهت سفارش محصول پنجره دوجداره وینتک می توانید با واحد فروش پنجره دوجداره آریا  تماس حاصل فرمایید تا پیش فاکتور پنجره دوجداره وینتک استاندارد در اولین فرصت به حضورتان اعلام گردد. در مجموعه آریا پنجره پنجره وینتک بصورت کاملا استاندارد تولید می گردد.

 

پنجره دوجداره

 

پنجره دوجداره upvc با توجه به نوع پروفیل یو پی وی سی دارای انواع مختلفی می باشد و قیمت آن نیز بر اساس نوع پروفیل و نوع یراق و نحوه بازشو متفاوت است. از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پنجره دوجداره می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱- توع پروفیل upvc و ضخامت گالوانیزه داخلی پروفیل، گالوانیزه نقش بسیار مهمی در استحکام بخشیدن به پنجره upvc دارد. باید از ابعاد و ضخامت استاندارد جهت گالوانیزه استفاده کرد.

۲- نوع یراق آلات اعم از ترک یا آلمانی بودن، تک حالته یا دوجالته بودن…

۳- کیفیت تولید، تولید باید بصورت کاملا استانداردصورت پذیرد.

۴- نوع شیشه دوجداره ، بهترین پیشنهاد شیشه دوجداره ای می باشد که یک جدار آن ۶ میل ضخامت داشته باشد و جدار دیگر آن ۴ میل.

۵- کیفت نصب و اندازه گیری

عوامل ذکر شده در بالا بر قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی بسیار تاثیر گذار می باشد. پنجره upvc وینتک یک پیشنهاد ایده آل جهت پنجره دوجداره می باشد که اگر بصورت استاندارد تولید گردد هم قیمت مناسبی دارد و هم انتظارات را از یک پنجره دوجداره برآورده خواهد کرد. جهت خرید پنجره دوجداره به تمامی موارد بالا باید توجه کرد. در قسمت های پایین تر قیمت انواع پنجره upvc وینتک در ابعاد و مدل های مختلف آورده شده است.

 

عبور صدا از پنجره دوجداره

 

پنجره دو جداره از دو لایه شیشه تشکیل شده است که درون یک چارچوب قرار می گیرد. مابین این دو لایه شیشه را هوا یا گاز آرگون پر می کند. استفاده از گاز آرگون عایق صوتی قوی تری را ارائه می دهد. برای چهار چوب از پروفیل های با جنس های مختلفی استفاده می شود. بنابراین انواع مختلفی از پنجره دو جداره به لحاظ جنس پروفیل وجود دارد. یک تفاوت دیگر این مدل پنجره ها در نوع بازشو یا همان مکانیسم باز شدن پنجره است. در مجموعه ماناوین پنجره دوجداره upvc در انواع مختلف تولید می گردد و مطابق با سلیقه مشتری، پنجره سفارشی تولید و نصب می گردد.

 

مزایای پنجره دو جداره

پنجره دوجداره

بطور کلی پنجره های دو جداره نسبت به انواع تک جداره دارای برتری هستند. مهمترین مزایای مدل های دو جداره به شرح زیر است:

  • کنترل آلودگی صوتی
  • نظافت و نصب آسان
  • جلوگیری از اتلاف حرارت
  • طول عمر بالاتر نسبت به انواع تک جداره
  • مقاومت در برابر نیروی طوفان، برخورد باران و تگرگ و همچنین وزش باد
  • آب بندی کامل و جلوگیری از ورود باران در بارهاش شدید
  • قابلیت استفاده مجدد پس از تخریب و بازسازی ساختمان
  • نداشتن مشکل میعان و تعریق و کاهش دید بیرونی
  • کاهش ورود گرد و خاک، دوده و سایر آلاینده های هوا
  • مناسب برای منازل و ساختمان های شهری به خصوص مرکز شهر
  • کمک به حفظ محیط زیست به دلیل جلوگیری از اتلاف انرژی و عدم نیاز به انرژی بیشتر برای گرمایش یا سرمایش منزل و درنتیجه کاهش استهلاک وسایلی گرمایشی و سرمایشی

 

انواع پنجره دوجداره به لحاظ جنس پروفیل

پنجره دوجداره

۱٫ پروفیل چوبی: پروفیل های چوبی نخستین و قدیمی ترین متریال مورد استفاده برای ساخت پنجره ها بوده است. اگرچه کاربرد این نوع پروفیل به دلیل معایب خاص خود امروزه با متریال دیگر جایگزین شده است اما به دلیل داشتن نمایی زیبا و سبک خاص در معماری همچنان مورد علاقه بسیاری از طراحان است و برای مناطقی که آب و هوای مرطوبی ندارد قابلیت استفاده را دارد. زیرا بالاترین ضعف چوب، بادکردگی و پوسیدگی تدریجی در تماس مداوم با آب و هوای مرطوب است. ایراد دیگر آن است که در زمان آتش سوزی به تشدید آتش کمک می کند. اما همانطور که گفته شده چوب به دلیل داشتن رنگ و بافت زیبا و قابلیت رنگ پذیری مناسب به خصوص در ساخت پنجره های دو جداره فرانسوی کاربرد دارد.

۲٫ پروفیل آهنی: پروفیل های آهنی به دلیل آنکه معایب شان بیشتر از مزایای آنها بوده است خیلی سریع کنار گذاشته شدند، به طوری که  امروزه استفاده از آنها تقریباً کاملا منسوخ شده است. بزرگترین ایراد پروفیل های آهنی سنگین بودن آن ها است که باعث می شود تا در زمان زلزله به  تشدید ریزش آوار کمک کند. همچنین بزرگترین ایراد آهن اکسایش و زنگ زدگی است که در این صورت نیاز به رنگ زدن مداوم و استفاده از جلا دهنده های ضد زنگ دارد.

۳٫ پروفیل upvc: پروفیل های یو پی وی سی جدیدترین انواع پروفیل های کاربردی در ساخت پنجره های دو جداره است که به دلیل داشتن مزایای قابل توجه امروزه مورد توجه بسیاری از ساختمان ساز ها و همچنین مصرف کنندگان قرار گرفت است. upvc ماده ای مشتق شده از پی وی سی (پلی وینیل کلراید) با ترکیبات روان کننده است که باعث قابلیت خمش پذیری و انعطاف بیشتر pvc می شود. این ماده توسط صنایع پتروشیمی تولید می شود و امروزه در مقیاس وسیع در حوزه ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

۴٫ پروفیل آلومینیومی: پروفیل آلومینیومی در دو مدل نرمال و ترمال بریک تولید می شود. نرمال نوع قدیمی پنجره های آلومینیومی است که مقاومت مطلوبی در برابر عبور صوت و اتلاف انرژی ندارد. به همین دلیل است که انواع ترمال بریک طراحی شده است. تفاوت این دو پروفیل در این است که در مدل ترمال بریک یک تیغه از جنس پلی آمید در میان پروفیل های آلومینیوم دوخته می شود. به این ترتیب ارتباط میان قسمت داخلی و خارجی پروفیل را با یکدیگر قطع شده و مقاومت مطلوبی را در برابر تبادل حرارت، آلودگی صوتی و آلاینده های هوا ایجاد می کند.

 

 

انواع پنجره دوجداره به لحاظ مکانیسم باز شدن

پنجره دوجداره

۱٫ پنجره upvc لولایی تک حالته: این نوع پنجره به صورت لولایی باز و بسته می شود، می تواند به سمت چپ و یا راست باز شود. بصورت تک حالته است یعنی پنجره یا به سمت راست باز می شود و یا به سمت چپ  و مدل دیگری ندارد.

۲٫ پنجره upvc دوحالته: یک پنجره لولایی است  که علاوه بر اینکه به سمت چپ یا راست باز می شود از سمت عرض بالا نیز باز می شود. عملکردی مانند پنجره قطار دارد که از سمت بالا باز می شود. این نوع پنجره دوجداره با توجه به نوع یراق آن که دور تا دور پنجره کشیده می شود، عایق تر نسبت به پنجره تک حالته است. یعنی علاوه بر کارایی، عملکرد عایقی بهتری را دارد.  در شکل زیر تصویر پنجره دوجداره دوحالته آورده شده است.

۳٫ پنجره دوجداره upvc مدل کشویی: پنجره کشویی با توجه به اینکه در هنگام باز شدن فضایی را اشغال نمی کند، یکی از مدل های محبوب پنجره دوجداره است. در این نوع پنجره در زیر لنگه های بازشو غلطک هایی وجود دارد که پنجره به سمت چپ و یا راست در راستای خود پنجره حرکت می کند. پنجره کشویی با توجه به نوع سیستم آن، پنجره ۱۰۰ درصد عایقی نیست چون در هنگام بسته شدن، لاستیک های آب بندی توسط یراق آلات به یکدیگر فشرده نمی شوند. پنجره کشویی وینتک یکی از بهترین پنجره های مدل کشویی است.

۴٫ درب upvc: نوع دیگر پنجره ها، درب های داخل بازشو و بیرون بازشو می باشند. در این سیستم از هر دو طرف دستگیره وجود دارد و یک قفل سویچی هم جهت بستن درب در ذیل دستگیره تعبیه شده است. این در صورتی است که پنجره فقط از سمت داخل دستگیره دارد اما درب از هر دو سمت دستگیره دارد و هم می تواند به سمت داخل باز شود و هم به سمت بیرون.

۵٫ پنجره دوجداره مدل فولکس واگنی: پنجره دوجداره فولکس واگنی همانند درب ماشین فولکس واگنی باز و بسته می شود و به همین جهت نیز به این نام مشهور است. در پنجره فولکس واگنی پنجره به حالت اسلایدینگ باز و بسته می شود و همانند پنجره کشویی به سمت چپ و یا راست در راستای خود پنجره حرکت می کند. این نوع پنجره دوجداره قدرت عایقی بالایی دارد اما با توجه به قیمت بالای یراق آن، بیشتر مصارف ویلایی و پنجره های بزرگ دارد.

 

قیمت انواع پنجره دوجداره  upvc در پنجره آریا

مانا پنجره تولید کننده انواع مدل های پنجره یو پی وی سی به لحاظ نوع بازشو و در ابعاد مختلف است. این گروه تولیدی با در اختیار داشتن تکنسین های ماهر، تکولوژی پیشرفته و ماشین آلات الوماتک اکولاین محصولاتی باکیفیت، اکونومی و استاندارد را تولید می نماید. در محصولات این قسمت قیمت انواع پنجره upvc وینتک در طرح ها و ابعاد مختلف آورده شده است. اگر قصد بازسازی و یا نوسازی ساختمان خود را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در وبسایت ماناوین تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: